Jag räknar till tio

09/07/2014 21:46


Jag räknar till tio. Jag räknar till tio för jag vill inte sjunka ned till den nivå där du befinner dig. Inte göra bort mig så som du. Jag vill förtydliga att detta inlägg vänder sig till dig som förtrycker andra, både kvinnor och män. Till dig som njuter av att trycka ned andra. Jag tänkte att jag skulle förtydliga lite hur mycket du gör bort dig. Jag tänkte försöka få dig att förstå vilket intryck du egentligen ger. En förtryckare är en person som har så låg självkänsla att hen måste få den andra personen att må sämre, genom att då förtrycka och förolämpa denne. Detta p.g.a. att de kanske inte presterar själva. Så vad tänker jag egentligen när du kommer där med dina hatfulla och sexuella kommentarer, på olika forum.

Bara för att visa ett exempel på hur det kan se ut. Ett exempel!

https://ladydahmer.nu/sa-har-ser-kvinnohat-ut/

Jag tänkte ge ett exempel. På en Facebookgrupp mot grooming företaget AA, så skrev en pojke att kvinnor borde stå i köket. En kommentar menad att provocera. Jag skriver "pojke" eftersom män inte beter sig på det sättet. Ja då skrattar jag lite lätt, för jag tycker att det är så tydligt, det är att han inte presterar i sängen. Jaha vad har jag för bevis för det? Absolut det kan vara en annan brist som får honom att inte älska sig själv. Det spelar ingen roll. Jag skrattar lite ändå, det är ju ganska logiskt. Han presterar inte i sängen och för att hitta/behålla en partner så måste han förtrycka. Han måste få henne att känna att hon inte förtjänar bättre. Om hon skulle förtjäna bättre så stannar hon ju inte kvar. Så om detta stämmer eller inte, det spelar ingen roll. För det är fortfarande den bild du förmedlar.

Så nästa gång du skriver en hatisk kommentar med sexuell karaktär, då vet du vad jag tänker. Då skrattar jag lite smått och tänker jaha, en sån.

Så det är upp till dig hur öppen du vill vara med hur dåligt ditt sexliv är.


/Emerald Eye


Poll

Fick detta inlägg dig att tänka annorlunda angående näthat?

Ja (1)
14%

Nej (6)
86%

Total votes: 7

Ämne: Jag räknar till tio

nike air max 1 femme https://www.cre-radio.com/

Date: 26/10/2014 | By: Joshuanog


New comment